page_banner

L'amministrazione Baker-Polito annuncia u finanziamentu per Tecnulugie Innovative in Stazioni di Trattamentu di Acque Reflue

L'Amministrazione Baker-Polito hà attribuitu oghje $ 759,556 in cuncessioni per sustene sei avanzamenti tecnichi innovatori per e strutture di trattamentu di l'acqua residuale in Plymouth, Hull, Haverhill, Amherst è Palmer.U finanziamentu, attribuitu à traversu u prugramma Pilot di Trattamentu di Acque Reflue di u Massachusetts Clean Energy Center (MassCEC), sustene i distretti di trattamentu di l'acqua residuale di proprietà publica è l'autorità in Massachusetts chì dimustranu tecnulugie innovative di trattamentu di l'acque reflue chì mostranu u putenziale di riduce a dumanda di energia, recuperà risorse cum'è calore, biomassa, energia o acqua, è / o rimediate nutrienti cum'è nitrogenu o fosforu.

"U trattamentu di l'acqua residuale hè un prucessu intensivu d'energia, è simu impegnati à travaglià strettamente cù e municipalità di u Commonwealth per sustene e tecnulugia innovatori chì portanu à strutture più pulite è più efficienti".disse u guvernatore Charlie Baker."Massachusetts hè un capu naziunale in l'innuvazione è aspittemu di finanzià questi prughjetti d'acqua per aiutà e cumunità à riduce l'usu di l'energia è diminuite i costi".

"U sustegnu di sti prughjetti aiuterà à avanzà tecnulugii innovatori chì migliurà significativamente u prucessu di trattamentu di l'acqua residuale, chì hè unu di i più grandi cunsumatori d'electricità in e nostre cumunità".disse u tenente guvernatore Karyn Polito."A nostra amministrazione hè piacè di furnisce un supportu strategicu à e municipalità per aiutà à risponde à e so sfide di trattamentu di l'acqua residuale è aiutà u Commonwealth à cunservà l'energia".

U finanziamentu per questi prugrammi vene da u Renewable Energy Trust di MassCEC chì hè statu creatu da a Legislatura di Massachusetts in u 1997 cum'è parte di a deregulation di u mercatu di l'utilità elettrica.A fiducia hè finanzata da una carica di benefici di sistemi pagata da i clienti elettrici di Massachusetts di l'utilità di l'investitori, è ancu da i dipartimenti elettrici municipali chì anu sceltu di participà à u prugramma.

"Massachusetts hè impegnatu à scuntrà i nostri ambiziosi obiettivi di riduzzione di gasi di serra, è u travagliu cù e cità è e cità in tuttu u statu per migliurà l'efficienza in u prucessu di trattamentu di l'acqua di scarico ci aiuterà à ghjunghje à quelli scopi".hà dettu u secretariu di l'Energia è l'Affari Ambientali Matthew Beaton."I prughjetti sustinuti da stu prugramma aiuteranu à u prucessu di trattamentu di l'acqua residuale riducendu l'usu di l'energia è furnisce benefici ambientali à e nostre cumunità".

"Semu piacè di dà à queste cumunità e risorse per spiegà tecnulugii innovatori chì riducenu i costi di i cunsumatori è migliurà l'efficienza energetica".disse Stephen Pike, CEO di MassCEC."U trattamentu di l'acqua residuale rapprisenta una sfida persistente per e municipalità è questi prughjetti offrenu suluzioni potenziali mentre aiutanu a Commonwealth à custruisce a so pusizioni cum'è un capu naziunale in l'efficienza energetica è a tecnulugia di l'acqua".

L'esperti di u settore di u Dipartimentu di Prutezzione Ambientale di Massachusetts anu participatu à a valutazione di e pruposte è offrenu input in quantu à u livellu d'innuvazione prupostu è l'efficienza energetica potenziale chì puderia esse realizatu.

Ogni prughjettu premiatu hè un partenariatu trà una municipalità è un fornitore di tecnulugia.U prugramma hà sfruttatu $ 575,406 supplementari in finanziamentu da i sei prughjetti piloti.

I seguenti cumune è fornitori di tecnulugia sò stati premiati finanziamenti:

Plymouth Municipal Airport è JDL Environmental Protection($ 150,000) - U finanziamentu serà utilizatu per installà, monitorà è valutà un reattore di trattamentu biologicu di l'acqua residuale à membrana à bassa energia in a piccula facilità di trattamentu di l'acqua residuale municipale di l'aeroportu.

Città di Hull, AQUASIGHT,è Woodard & Curran($ 140,627) - U finanziamentu serà utilizatu per implementà è mantene una piattaforma di intelligenza artificiale, cunnisciuta cum'è APOLLO, chì informa i travagliadori di l'acqua residuale di qualsiasi prublemi operativi è azzioni chì aumentanu l'efficienza operativa.

Cità ​​di Haverhill è AQUASIGHT($ 150,000) - U finanziamentu serà utilizatu per implementà è mantene a piattaforma di intelligenza artificiale APOLLO in u stabilimentu di trattamentu di l'acqua di Haverhill.

Cità ​​di Plymouth, Kleinfelder è Xylem($ 135,750) - U finanziamentu serà utilizatu per cumprà è installà sensori di nutrienti ottici sviluppati da Xylem, chì agiranu cum'è u mezzu primariu di cuntrollu di prucessu per a rimozione di nutrienti.

A cità di Amherst è Blue Thermal Corporation($ 103,179) - U finanziamentu serà utilizatu per installà, monitorizà è cumissioni una pompa di calore di fonte d'acqua residuale, chì furnisce un riscaldamentu, rinfrescante è acqua calda rinnuvevuli è coerenti à a pianta di trattamentu d'acqua di Amherst da una fonte rinnuvevule.

A cità di Palmer è The Water Planet Company($ 80,000) - U finanziamentu serà utilizatu per installà un sistema di cuntrollu di l'aerazione basatu in nitrogenu cù l'equipaggiu di campionamentu.

"U fiume Merrimack hè unu di i più grandi tesori naturali di u nostru Commonwealth è a nostra regione deve fà tuttu ciò chì hè in u so putere per assicurà a prutezzione di Merrimack per l'anni à vene".hà dettu u senatore di u Statu Diana DiZoglio (D-Methuen)."Questa cuncessione aiuterà assai a Cità di Haverhill à aduttà a tecnulugia per aumentà l'efficienza è l'efficacità di u so sistema di trattamentu di l'acqua.A mudernizazione di e nostre stazioni di trattamentu di l'acqua residuale hè un passu essenziale per assicurà a salute è a sicurità micca solu per i residenti chì utilizanu u fiume per recreazione è sport, ma per a fauna salvatica chì chjamanu Merrimack è u so ecosistema casa.

"Questu finanziamentu da MassCEC permetterà à Hull di assicurà chì a so facilità di trattamentu di l'acqua residua funziona senza prublemi operativi".disse u senatore di u Statu Patrick O'Connor (R-Weymouth)."Essa una cumunità costiera, hè impurtante per i nostri sistemi di funziunà in modu efficiente è sicuru".

"Semu entusiasmati chì MassCEC hà sceltu Haverhill per sta cuncessione",disse u Rappresentante di u Statu Andy X. Vargas (D-Haverhill)."Semu furtunati d'avè una grande squadra in a stallazione di l'acqua di Haverhill chì hà sapientemente utilizatu l'innuvazione per migliurà ulteriormente un serviziu publicu.Sò grati à MassCEC è spergu di cuntinuà à sustene l'iniziativi statali chì innuvà è migliurà a qualità di vita per i nostri residenti.

"U Commonwealth di Massachusetts cuntinueghja à prioritizà u finanziamentu è e tecnulugia per migliurà a qualità di l'acqua in tutti i nostri fiumi è fonti d'acqua potabile",hà dettu a Rappresentante Statale Linda Dean Campbell (D-Methuen)."Felicitate a Cità di Haverhill per l'implementazione di sta tecnulugia più recente è efficace per migliurà u so trattamentu di l'acqua residuale è per fà questu scopu una priorità".

"Aprezzemu l'investimenti di u Commonwealth in a nostra cumunità per espansione l'usu di a cità di a tecnulugia per l'efficienza operativa, è in ultimamente per a cunservazione è a salute ambientale,"hà dettu u Rappresentante di u Statu Joan Meschino (D-Hingham).

"L'intelligenza artificiale hè una tecnulugia assai promettente chì pò migliurà assai l'efficienza è l'operazioni",hà dettu u Rappresentante di u Statu Lenny Mirra (R-West Newbury)."Qualunque cosa pudemu fà per riduce a dumanda di energia, è ancu i flussi di nitrogenu è fosforu, seria una mellura impurtante per u nostru ambiente".

L'articulu hè riproduciutu da:https://www.masscec.com/about-masscec/news/baker-polito-administration-announces-funding-innovative-technologies-0


Tempu di Postu: Mar-04-2021