Lugliu 15, 2021 - CHICAGO.Oghje, Jiangxi JDL Environmental Protection Co Ltd, (SHA: 688057) hà publicatu i risultati di un studiu di benchmarking di DNA realizatu da Microbe Detectives chì quantifica e caratteristiche uniche di rimozione di nutrienti biologichi di u prucessu FMBR patentatu di JDL.
U Bio-Reactor di Membrana Facultativa (FMBR) hè un prucessu di trattamentu biologicu unicu chì elimina simultaneamente u carbonu (C), l'azotu (N) è u fosforu (P) in una cundizione bassa DO (<0,5 mg / L), in un passu di prucessu. .Questu permette un risparmiu energeticu significativu è una impronta assai più chjuca, cumparatu cù i prucessi tradiziunali di trattamentu di l'acqua residuale chì necessitanu parechje fasi di trasfurmazioni.Leghjite più àwatertrust.com/fmbr-study.
Dapoi a messa in funzione in nuvembre 2019, a Dimostrazione Pilota FMBR di JDL in i Stati Uniti hà rimpiazzatu un reattore batch sequencing legacy (SBR), per processà 5,000 GPD di acque reflue generate da l'aeroportu municipale di Plymouth Massachusetts è i ristoranti circundanti.I benefici documentati includenu:
- 77% di risparmiu energeticu cumparatu cù u sistema SBR rimpiazzatu
- Riduzzione di u 65% di u voluminu di biosolidi chì necessitanu una eliminazione fora di u situ
- Impronta 75% più chjuca
- Installazione di 30 ghjorni
Microbe Detectives (MD) hà applicatu i so metudi standard di sequenza di DNA 16S, specializati per l'analisi BNR di l'acqua residuale, per analizà 13 campioni di u Pilot FMBR raccolti più di un annu.U scopu era di aiutà JDL à vede, misurà è cuntrullà u microbioma FMBR per un rendiment ottimali di rimozione di nutrienti.
In un prughjettu di a seconda fase, MD hà paragunatu i dati di DNA di campioni FMBR Pilot, à i dati di DNA MD di 675 campioni da 18 processi BNR di acque reflue municipali, dispersi in New England, Midwest, Southwest, Rocky Mountains, and West Coast geografie in i Stati Uniti.Tutti i dati sò stati anonimati.
I dati di l'ADN anu cunfirmatu chì u sistema Pilot FMBR utilizza principalmente battìri di nitrificazione / denitrificazione simultanea (SND) per sguassà l'azotu, chì richiede 20-30% menu ossigenu è 40% menu carbonu cà i metudi tradiziunali.Questu hè traduttu in un risparmiu energeticu di 77%.Dechloromonas(aveg. 8.3% in FMBR vs 1.0% in BNR benchmarks) èPseudomonas(avg. 8.1% in FMBR vs 3.1% in BNR benchmarks) eranu i SND più abbundanti osservati in u FMBR.
Tetrasphaera(avg. 4.0% in FMBR vs 2.4% in BNR benchmarks), un Organismu Accumulante di Fosforu Denitrificante (DPAO), hè statu ancu osservatu in alta abbundanza in u FMBR.I batteri SND è DPAO anu una respirazione endogena più forte.Questu hè traduttu in una riduzzione di a produzzione di fanghi di 50%.Cumminatu cù altri fattori, u voluminu annuali di biosolidi chì necessitanu una eliminazione fora di u situ hè stata ridutta di 65%.
|
|
|
|
Tempu di post: 16-lugliu-2021