page_banner

JDL Global hà fattu una grande apparizione in l'esposizione inseme cù u successu di JDL - FMBR tecnulugia di trattamentu di l'acqua residua

Weftec Exhibition - a mostra di l'equipaggiu di trattamentu di l'acqua è a tecnulugia di u mondu d'altu prufilu - hà abbassatu a cortina u 20 d'ottobre di u 2021. JDL Global hà fattu una grande apparizione in a mostra inseme cù a realizazione di JDL - a tecnulugia di trattamentu di l'acqua FMBR.Cù l'uriginale è l'avanzamentu di a tecnulugia FMBR, u stand di JDL hà attiratu assai visitatori.In particulare u nostru prughjettu in l'aeroportu municipale di Plymouth in Massachusetts, per via di a so installazione simplice, impronta chjuca, qualità di effluent alta è stabile, bassu cunsumu d'energia, è eccellente resistenza à l'impattu, avia guadagnatu l'attenzione è l'ammirazione di parechje squadre prufessiunali, esperti è ingegneri. più infurmazione, visitate:https://www.jdlglobalwater.com/municipal-wwtp/.

A tecnulugia FMBR simplificheghja u prucessu di trattamentu di l'acque reflue rializendu l'eliminazione simultanea è efficiente di C, N, P in un unicu tank di reazione.Riduce ancu assai l'odore è u voluminu di eliminazione di fanghi.In cunfrontu cù i prucessi convenzionali di trattamentu di l'acqua residua, FMBR hà e caratteristiche di menu ligami di reazione, menu impronta, menu cunsumu d'energia, qualità di effluent più alta, menu eliminazione di fanghi, menu emissioni di carbonu è menu costu.Ha vintu u IWA Project Innovation Award è i premii R&D100.Hè assai adattatu per diverse occasioni di trattamentu di l'acqua residuale centralizzata è decentralizata, cum'è l'area urbana, a cumunità, u campu, u campu di golf, a scola, a fabbrica di alimentazione, etc. Finu à avà, più di 3,000 equipaghji FMBR sò stati appiicati cù successu in Europa, Australia, Stati Uniti. Africa è altre regioni è paesi.

Noi, JDL Global, continueremu à dedicà à fà più cuntributi à l'ambiente di l'acqua di u mondu, è continueremu a ricerca è l'aghjurnamentu di a tecnulugia per mantene l'emissioni di carbonu bassu è trasfurmà l'acqua residua in acqua pulita è riutilizà!

 


Tempu di post: 29-oct-2021